פלדמן אבזור רכב

האתגר

“אתגרים הם מה שהופך את החיים למעניינים, ולהתגבר עליהם זה מה שהופך את החיים לבעלי משמעות”
מפעל פלדמן אבזור רכב השוכן באשדוד, ביצע העתקה של המפעל למקום חדש. במפעל החדש הוא נדרש לשטחי הצללה תפעוליים גדולים שתאפשר עבודה בעונת הקיץ ובזמן של פחות מחודש. האתגר שילב מספר פרמטרים נדרשים: לוח זמנים קצר באופן חריג, תקציב מוגבל, מגבלות שטח ותכנון רבות.

התכנון

לאחר 2 פגישות במפעל והבנת כל הצרכים הנדרשים על בוריין יצאנו לדרך. התכנון היה חייב להיות מדויק ומהיר תוך התחשבות במגוון רב של אלמנטים שקיימים בשטח גדול. התכנון בוצע ל- 80 רשתות צל בגדלים שונים ב- 4 אזורים שונים במפעל כאשר חלק מהרשתות היו באורכים של מעל 45 מטר. עם התחשבות רבה בתקציב מוגבל ללקוח שהתבטא בחיזוקים רבים לקירות קיימים במפעל ללא הוצאות על קונסטרוקציה חדשה, תכנון קונסטרוקציית עמודים בגובה 6 מטר במקומות נדרשים, המותאמת לשטח ולדרישות התפעוליות של כלי הרכב והאמצעים הטכניים הנמצאים מתחת לשטח. תכנון של מגוון פרטי פלטות חיזוק מורכבות בליווי צמוד של הקונסטרוקטור שלנו. תפירת רשתות בזמן שיא והתאמת הרשתות לתצורה של רשת נגללת לפי הצורך.

הביצוע

תוכנית העבודה נפרשה ל-8 ימי עבודה מתוכננים וארוכים, תוך ידיעה שתאריך המסירה הוא בלתי ניתן לשינוי. הגענו לשטח עם צוות של עובדים מיומנים ומקצועיים ובעיקר מלאי אכפתיות ומוטיבציה שבתוכנית עבודה מסודרת ביצעו אחד לאחד את התוכנית בצורה מדויקת ואסתטית. עבודת המסגרות המדויקת ומקצועית של אהרלה המסגר שלנו לעמודים והפלטות התווספו לסיפור ההצלחה של הפרויקט.

התוצאה

שטחי צל נעימים ואסתטים אשר מאפשרים לעובדי המפעל לבצע את עבודתם בצורה יעילה ונוחה יותר. שטחי התפעול במפעל פלדמן הוכפלו בגודלם ומאפשרים לחברה לקבל יותר פרויקטים בחודשי הקיץ העמוסים. בנוסף, זוהי הצללה נגללת אותה ניתן לפתוח ולסגור לפי הצורך.

לפגישת היכרות ללא התחייבות