אוהלים למכירה לעסקים

ישנם לא מעט עסקים בישראל המתמודדים עם בעיה של מחסור בשטחים מקורים, אם למטרת אחסון, תפעול, אכלוס וכו’…

יש דרכים מגוונות ושונות באמצעותן ניתן לפתור את בעיית השטחים אלה. כל דרך בעלת יתרונות וחסרונות משלה. הרעיון הוא לבחון מהי התמורה אותה אנחנו מקבלים ביחס להשקעה שלנו, בכל דרך שנבחר.

אוהל קונסטרוקציה הוא פתרון פשוט, יעיל ונוח בו בוחרים בעלי עסקים שונים ומגוונים כאלטרנטיבת סגירה המתאימה עבור שטחים פתוחים רבים וזאת משום שבשורה התחתונה אוהלי הקונסטרוקציה הם הפתרון שהתמורה שלו גבוהה מאוד ביחס להשקעה.

יש מקומות שיתאים יותר לאופי העסקי שלהם להשכיר אוהל קונסטרוקציה מאשר לקנות אחד, לרוב אלה יהיו עסקים שאין להם יכולת לאחסן בעצמם את האוהל כשלא נעשה בו שימוש. וגם עסקים שחווים תקופות שיא נקודתיות במהלך השנה, כדוגמת מסעדות בתקופת החורף הזקוקות לקירוי של שטח האכלוס הפתוח שלהם.

לעומת זאת, יש עסקים הזקוקים להרחבת שטח מקורה בשל גידול סחורות, עבודה ו/או אנשים שפוקדים את המקום, בהם אוהל הקונסטרוקציה אמור לעמוד באופן קבוע או רוב הזמן, במקרה כזה הפתרון הנכון ביותר הוא קניית אוהל קונסטרוקציה. דוגמת מפעלים הזקוקים לאחסון נוסף בשל הרחבת פס הייצור שלהם.

יהיו מצבים בהם משתלם יותר לקנות אוהל קונסטרוקציה ולאחסן אותו במקום חיצוני, מאשר להשכיר אותו כל כמה חודשים, משום שלטווח הארוך התמורה היא גבוהה יותר מבחינה כספית.

להלן מספר פרמטרים בהם צריך להתחשב כשעולה השאלה האם להשכיר או לקנות אוהל קונסטרוקציה:

  • תקופת זמן- אם מדובר בהשכרה חד פעמית של מספר חודשים, אשר אינם עולים על תקופת זמן של 4 חודשים, ההשכרה עדיפה, אך אם מדובר במאורע חד שנתי אשר חוזר מדי שנה ומצריך אוהל קונסטרוקציה של מספר חודשים, סיכוי גבוה שמשתלם יותר לרכוש אוהל.
  •  גודל האוהל המתבקש- אם מדובר באוהל גדול מאוד אותו צריך לתקופת זמן קצרה ולא קבועה, יהיה משתלם יותר להשכיר אוהל, אך אם מדובר באוהל קטן, אולי יהיה כדאי לרכוש אחד, גם אם זה חד פעמי, כי השכרת אוהל קטן וקניה שלו יכולים להגיע לאותם סדרי עלויות.
  •  מידות קבועות- אוהלים להשכרה מגיעים במידות קבועות וסטנדרטיות, אשר לרוב אינן מתאימות במדויק לכל שטח. ועסקים רבים נאלצים להתפשר על גודל האוהל על חשבון השטח שלהם. כשקונים אוהל ניתן לבחור את הגדלים, המידות והפתחים בהתאמה מדויקות עבור בית העסק. השאלה כמה הנושא קריטי.
  • צביון המקום- אופי וצביון המקום משפיעים רבות על ההחלטה אם להשכיר או לקנות אוהל. גני אירועים לדוגמא, בהם לרוב יש אלמנטים רבים כמו צמחיה, מזנונים, פנסים וכו’… וכל מיני עיצובים שמייצרים את האווירה, לרוב צריכים אוהל קונסטרוקציה המותאם ככפפה ליד לכל האלמנטים, המעברים וכו’… כל זאת בשביל שלא לגרוע מנראות וצביון המקום.

מטבע הדברים יש פרמטרים נוספים שצריך לשקול בהתאם לסיטואציה ולכן, חשוב לדעת מהן הדרישות המדויקות ותקופת הזמן הנדרשת, כדי לבחור את הפתרון הנכון, היעיל והמשתלם ביותר.

*המאמר מתייחס לפתרונות של חברת סידהארתא בע”מ

לפגישת היכרות ללא התחייבות

פרויקטים נבחרים

חוות מונפורטויטו - פארק גורן

אוהלי קבע חכמים ללינה ואירוח למשפחות וקבוצות

גן אירועים שורש

סגירת חורף לקבלת פנים באמצעות אוהל קבע

קניון רמות

קירוי רחבת מרכז הקניון בשטח של 1000 מ``ר