אוהלי אחסנה למפעלים תעשייתים לתקופת החורף

אוהלי אחסנה מעניקים מגוון פתרונות אחסון קבועים וזמניים למגוון רחב של עסקים, ביניהם; מפעלים, מתחמי אירועים, קניונים והרשימה עוד ארוכה.

לאיזה צרכים צריך אוהלי אחסנה ולוגיסטיקה?

אוהל אחסנה ולוגיסטיקה כשמו כן הוא, נועד לאחסון ציוד וסחורה ולהתנהלות שוטפת המתקיימת בו לאורך זמן. על האוהל להיות עמיד לשינויי מזג האוויר. כשמצד אחד, בחודשי הקיץ עליו להגן מפני השמש הקופחת ומצד שני, בחודשי החורף עליו להגן מפני הגשמים והרוחות.
בכדי שהאוהל ישרת אתכם נאמנה ויגן על הציוד שלכם ו/או יספק עבור העובדים מתחם עבודה נעים ונוח, עליכם לדעת כי אתם בוחרים באוהל ברמה גבוהה, בעל קונסטרוקציה וחיפויים טובים.

למה כדאי לרכוש אוהל אחסנה?

בזכות היתרונות של אוהלי אחסנה כמו פירוק והרכבה, ללא שום בעיה. ניתן לבנות את האוהל בהתקנת בזק ותוך כמה שעות ניצב מבנה אמין וחזק בעל שימושים רבים, כך שאם לדוגמא ידוע למנהל הלוגיסטיקה שמחר אמור להיות יום סוער שיכול להשחית את הסחורה, ניתן לפתור את הבעיה בכך שיוכל לבנות את האוהל בכמה שעות.

אם חושבים לטווח הארוך, מבחינה כלכלית, משתלם הרבה יותר לרכוש אוהל מאשר להשכיר, משום שעם הצטברות התשלום עבור ההשכרה של האוהל העלויות יוצאות גבוהות יותר. בנוסף, כאשר משכירים אוהל, ישנם גדלים מסוימים שקיימים, אך לא בהכרח מתאימים לצרכינו, לעומת זאת באוהלים למכירה ניתן לתכנן ולייצר אוהל מותאם בדיוק לגודל הנחוץ, אפילו במידות לא קונבנציונליות.

יש לציין שחברת סידהארתא לא מתעסקת בהשכרת אוהלים

לפגישת היכרות ללא התחייבות