ניוזלטר מס.22

דבר המנכ”ל

נכוותי מכמה אנשים בחיי. כאלה שהיו לי חברים קרובים, הפנו לי גב ואף נעצו בי סכין כשלא ציפיתי.

אשקר אם אומר שדבר זה לא גרם לי להיות סקפטי לגבי יושרו של האדם ואף גרם לי להטיל ספק גם באנשים קרובים אחרים שלא פגעו בי.

אך כשהפצעים הגלידו, הבנתי שיש אנשים שלא ניתן לבטוח בהם, ולצערנו אף אחד מאיתנו לא חסין מפניהם, אך רוב הקרובים שלצדי הם אנשים שבאמת אכפת להם ושעליהם אוכל לסמוך תמיד.

הכללה אינה נכונה לעולם,
גם אם יש כמה עשבים שוטים אין צורך לגזום את כל גינת הפרחים המדהימים שפורחים בה.

בברכה,
אחיה עפגין
מייסד
חברת סידהארתא בע”מ

סידהארתא טיפ

-מתן שירות-

בשנים האחרונות לקוחות רבים מייחסים חשיבות גבוהה לחווית השירות אותה הם מקבלים, דבר שניתן לבחון כאשר נוצרת תקלה או כשל כלשהו במוצר אותו רכשו.

לא פעם שירות לקוחות טוב הוא זה שיכריע את הכף אם לקוח יבחר בחברה מסוימת על פני הקודמת לה, לכן חשוב לדעת ולקיים בכל חברה נותני שירות סבלניים, שירותיים ואדיבים, אשר יודעים להכיל ולהבין את צרכי הלקוח ולתת לו מענה ראוי ומספק.

חדשות ועדכונים

מייצב המטריות- מייצב הדגל של חברת סידהארתא,
הנו דריסת הרגל הראשונה של המייצבים התלויים בישראל.

מייצב זה נתלה 4 שנים ברציפות ברחוב יואל סלומון ובכיכר המוזיקה בירושלים.

מן הסתם, הפעם הראשונה היתה המסובכת והמורכבת ביותר. גורמים רבים היו מעורבים בפרויקט זה, כמו גם הדיירים ובעלי העסקים במקום, שללא שיתוף הפעולה שלהם לא היה נתלה מעולם.

פרויקט זה נחל הצלחה כבירה בפעם הראשונה ובפעמים שאחריה, בזכות עבודות ההכנה המצוינות שנעשו בדייקנות מחמירה, מתיאום עם גופים שונים ועד הפרט הקטן ביותר של המטריות התלויות.

לפרויקטים נוספים

סיפור הצלחה

“במהלך שנותיי עבדתי עם ספקים רבים.
המחויבות של צוות סידהארתא לספק את הטוב ביותר לצרכים שלנו היתה מרשימה ביותר.

לוח הזמנים היה צפוף והחבר’ה נדרשו לעבוד במפעל מתפקד.

הם ללא ספק סיפקו את הסחורה.”

גבי,
בעלים פלדמן אבזור רכב
אשדוד

לסיפורים נוספים