ניוזלטר מס.32

דבר המנכ”ל

באופן כזה או אחר, כולנו נותני שירות ומספקים עבור מישהו אחר משהו שהוא צריך, גם אם זה לא קשור לכותלי תעסוקתנו…

לכן, כשנותנים שירות, אין לקחת זאת כמובן מאליו, כי מדובר באנשים ואנחנו הם אלה שיוצרים עבורנו את הלך הרוח החברתי שלנו לטוב ולרע, וזה כבר תלוי בנו ובדברים הקטנים שנעשה עבור האחר שמשפיעים כל כך על חיינו.

בכל רגע נתון שבו אנחנו באינטראקציה עם אנשים שהם אינם חלק ממעגל קרובנו אנחנו מקבלים או נותנים שירות באופן מסוים, ברגע שנזכור זאת, אולי נדע להיות יותר סובלניים וקשובים זה לזה.

לא משנה מהו השירות אותו נקבל או ניתן, ההשפעה שלו רחבה מאוד; זה כמו לחלק מדבקת סמיילי לכל אדם שנפגוש שאותה הוא אמור להעביר הלאה. הדבר הראשון שיקרה הוא שנטעין אותו באנרגיה חיובית יותר שאיתה הוא יפגוש אדם אחר שיחלק לו את מדבקת הסמיילי שגם אותו “ידביק” באנרגיות טובות וכן הלאה…

אז אם כבר כולנו נותני שירות, אז לפחות נשתדל לעשות זאת עם כוונה אמתית לעזור ולתת מענה אפקטיבי ומכל הלב עבור האדם שהפך אותו לנותן שירות באותו הרגע…

בברכה,
אחיה עפגין
מייסד
חברת סידהארתא בע”מ

סידהארתא טיפ

-מתחרים-

לכל חברה יש מתחרים, ולכל מתחרה יש את הבידול שלו שמטבע הדברים גורם לכך שלקוחות פוטנציאליים שלנו יעדיפו אותו על פנינו…

כולנו רוצים להתפרנס בכבוד ולכן, גם עם המתחרה החזק ביותר צריך לדעת להתנהל בצורה מכובדת ולדעת להתנהל ביושרה ובהגינות ולא להשמיץ או להמציא שקרים כדי למשוך את הלקוחות אלינו.

ולזכור תמיד, מה שצריך להיות שלנו יהיה שלנו…

חדשות ועדכונים

בפרויקט זה ייצרנו ומתחנו על גבי קונסטרוקציה קיימת יריעות הצללה.

היריעות הגיעו בגדלים שונים והותאמו בדיוק לקורות המעוגלות על גביהן הן חוברו.

פרויקט זה יצר פתח עבור פרויקטים נוספים וסיפק עבורנו עוד לקוח קבוע שעמו אנחנו בשיתוף פעולה מתמיד

לפרויקטים נוספים

סיפור הצלחה

“…על מנת לקבל את השירות הטוב ביותר
והמקצועי ביותר”

ערן זונשיין,
סמנכ”ל חברת פלדמן אבזור רכב

*הציטוט לקוח מתוך סרטון המלצה של הלקוח

לסיפורים נוספים