ניוזלטר מס.55

דבר המנכ”ל

שבוע שעבר עצרתי לאב ושתי בנותיו במעבר חציה, דבר שכולנו עושים בדרך כלל… הגדולה נראתה בגיל 7 והקטנה נראתה בגיל 4 בערך.

האב וידא שאכן עצרתי והתקדם עם בנותיו, הבת הגדולה התבוננה בי לרגע והסיטה מבט, והקטנה חייכה אלי ונופפה לי לשלום מתרגש, עם אור בעיניים ומבע המוקיר תודה והתלהבות מה”מחווה” הכל כך “מובנת מאליה” עבור כולנו.

לא רק שהיא גרמה לי לחיוך ענק, אלא הזכירה לי כמה דברים שאנחנו שוכחים עם הגיל, כמו ששום דבר אינו מובן מאליו, להביע את הרגשות שלנו ללא חשש וללא מחסומים, להתלהב מהדברים הקטנים, לחייך כי מתחשק לנו ולחיות באושר פשוט 🙂

בברכה,
אחיה עפגין
מייסד
חברת סידהארתא בע”מ

סידהארתא טיפ

-צורת האוהל-

צורת אוהל נכונה היא זו שתקבע כמה הוא יהווה עבורך פתרון מירבי הן מבחינת הגובה, האורך והרוחב. הרי, בין היתר, כדי שהאוהל ישמש אותך ביעילות מקסימלית כדאי לקחת בחשבון את צורתו וגבולותיו ולוודא שהם אכן מתאימים לפריטים שאמורים להיות בתוכו.

ישנם אוהלים שקירותיהם מקומרים בצדדים, יש את הקירות הסטנדרטיים הישרים שהיקפם ריבועי, יש אוהלים המייצרים מרחב עגול ועוד.

בהתאם לשימושי האוהל ניתן להתאים את צורתו. למשל, מתחם התחנה החדשה בירושלים- בו האוהל שלנו יוצר בחלל קבלת הפנים תחושת מרחב, פתיחות ושקיפות כיאה לחלל מסוג זה.

חדשות ועדכונים

חדש- סדרת מוצרי היוקרה שלנו…

2 פרגולות חשמליות במלון מילוס- ים המלח. המאפשרות למבקרי המלון לשבת במרפסת חדר האוכל מבלי לסבול מתנאי מזג האוויר קיצוניים.

הפרגולות נראות כחלק בלתי נפרד מתכנון המלון וכאילו מאז ומתמיד היו שם.

הפרגולות בעלות בידוד תרמי, של הגג והקירות ומספקות הצללה וקירוי בו בזמן ומראה שמוסיף למבנה תכשיט יוקרתי שאי אפשר להתעלם ממנו.

עדכונים נוספים בהמשך 🙂

לפרויקטים נוספים

סיפור הצלחה

“…אתם, כחברה אדירה מאוד. זוהי בעצם מבחינתי היום מהות החברה סידהארתא והקשר שלי איתה…”
לסרטון המלא

גליל יצחקי,
ראש מטה המכביה 2021

לסיפורים נוספים