אירוע בטבע נהפך בשנים האחרונות לטרנד לוהט ואנו רואים מפורסמים רבים המעדיפים לוותר על טקס האולם המסורתי לטובת אירועים בחיק הטבע בלוקיישנים שונים ברחבי הארץ כמו החתונה המפורסמת של בר רפאלי, החתונה הנוצצת של שלומית מלכה ויהודה לוי שנערכה באמצע שנת 2017 במדבר הפתוח. בכלל, לא רק מפורסמים נסחפו אחרי הטרנד, אלה גם בני זוג רבים המעוניינים להמציא מחדש את הגלגל ולאפשר ללקוחותיהם ליהנות מאירוע בבריזה הפתוחה. אולם, אם מדברים על החום השורר בקיץ, נראה כי יש צורך לדאוג לאוורור המקום על מנת לאפשר לאורחים והמוזמנים ליהנות ממזג אוויר נעים גם באזור פתוח.

אז בואו נראה את 2 האופציות היעילות לטובת עריכת אירוע נעים ו”מאוורר”

קירוי אוהלים בשטח

הצבת אוהלים באירוע בטבע יכול להיות פתרון נהדר עבור האורחים ויכול לספק את כל היתרונות של אולם מקורה. כיום יש חברות רבות המציעות מכירת אוהלים או השכרת אוהלים, כך שתוכלו לבחור בין השניים. כמו כן, ניתן למצוא אוהלים במגוון רב של גדלים, החל מאוהלים גדולים שיכולים להכיל כמות גדולה של מוזמנים שיכולה להגיע למאות, או אוהלים אינטימיים לאירועים קטנים יותר. אז לא משנה אם החלטתם לערוך חתונה, בר או בת מצווה, אירוע חברה, השקת מוצר או כל אירוע אחר בטבע, תוכלו לבחור את גודל האוהל וליהנות מאירוע מהנה ומקורה עם בריזה מהנה והגנה מפני מזג האוויר.

אוהל קונסטרוקציה חכם

הצבת מאווררים תעשייתיים

בין אם בחרתם להפיק אירוע באוהל או בשטח פתוח, תוכלו לשלב מאוור תעשייתי, מצנן אוויר נייד ואפילו כמה מאווררים לטובת הרגשה נינוחה יותר. את המאווררים ניתן למצוא במגוון רב של סוגים ולהציבם במקומות מרכזיים ובמיוחד בסמוך למקום ישיבת האורחים ולרחבת הריקודים. כמו כן, ניתן למצוא אוורור מעולה לאוהלים מקורים על ידי בצבת מזגנים מחוץ לאוהל שאר מחדירים אוויר צונן בקיץ על ידי שרוולים ייעודיים, כך שהאוויר באוהל יהיה צונן ונעים לאורחים. את פתרונות האוורור לרוב מציעות חברות המשכירות אוהלים, אולם תוכלו למצוא את פתרונות אלו גם אצל חברות המציעות ציוד לאירועי שטח.

חשוב לזכור

צל באירוע משדר אכפתיות כלפי האורחים שלכם, אם אתם עורכים חתונה בטבע למשל, לא יעלה על הדעת שהאורחים שאתם מזמינים לא יקבלו את הצל המגיע להם ומגן עליהם מפני השמש הקופחת של שנה חמה כמו זו של 2017, לכן יש להשקיע בנושא הזה וכמובן ישנו מגוון רב של סוגי הצללות, יש קבועות ויש שאינן קבועות, קיימים עיצובים שונים ומגוונים, צבעים שונים, אביזרים נלווים שונים ועוד ציוד לאירועים נוסף כמובן כגון: מחסומים, במות וכדומה.