כמו בכל פרויקט ישנם פרמטרים רבים שצריך לקחת בחשבון, וכאשר מחליטים למתוח רשתות צל מעוצבות, מדובר בלא מעט פעולות שצריך לבצע בשטח ההתקנה, לפני, במהלך ולאחר ביצוע העבודות בשטח.

חומרי הרשתות והקונסטרוקציה, חישוב הכוחות הפועלים על ההצללה, בחירת שטח ההצללה והעיצוב מחייבים התייחסות נכונה עבור תכנון רשתות מעוצבות, וללא תכנון נכון פרויקט שכזה יכול להפוך להיות כישלון כוזב, אם בתפקודו בשטח, נראות ההצללה, אם בחוזקו ואף בבטיחותו.

רשתות צל – פתרון הצללה פופולרי ומגוון

רשתות צל מגיעות במגוון צבעים, חוזקים, איכותיות, סגנונות וצפיפויות. ניתן להשתמש ברשתות הצל כיריעה פשוטה המשמשת להצללה בלבד וניתן להשתמש ברשתות צל מעוצבות שנראות כמונומנט ייחודי התורם רבות לנראות השטח והמקום. כל אלה תלויים בבחירת הלקוח, אך יחד עם זאת גם הביצוע בשטח, שכפי שציינו לעיל מצריך הערכות נכונה עוד בשלבי התכנון הראשוניים של ההקמה

קונסטרוקציית הרשתות

רשתות צל מעוצבות ניתן להתקין על גבי קונסטרוקציות שונות וחומרים בעלי גימור שונה, כל חומר יכול לתרום נופח אחר לנראות ההצללה. כל קונסטרוקציה מהווה את יתרונותיה וחסרונותיה על פני האחרת ואף נותנת מראה אחר לצד רשתות הצל המעוצבות.

חשוב לבחור את הקונסטרוקציה הנכונה, והחומרים המתאימים בכל מקום בו מתכננים הצללה, גם הפשוטה ביותר, בהתאם לתנאי השטח ומשטרי הרוחות הפועלים בכל מקום, חוזק הקונסטרוקציה ועמידותה.

בחירת העיצוב המתאים לכם ביותר

בעת תכנון רשתות צל מעוצבות, חשוב מאוד לדעת לתכנן את גדלי הרשתות, זוויתן, צפיפותן וחפיפיתן ביחס לעיצוב, בכדי שהעיצוב לא יפגע עקב אי ייתכנות מתיחת ההצללה או חלילה חוסר בטיחות ו/ או יעילות הצללה אשר יפגע מעיצוב לקוי של הרשתות. שני אלה הולכים יד ביד ואין לזלזל לא בעיצוב ולא בתכנון רשתות הצל המעוצבות.

ניתן להגיע לעיצובים שונים ומגוונים אם בבחירת הצבעים, נגזרות הבד, הזוויות והגבהים השונים. המשחק הוא עשיר עד מאוד ויכול להתאים לכל אזור אשר מצריך הצללה

איש מקצוע המתמחה בעולם ההצללה

באופן עקרוני, בחירת רשתות צל מעוצבות רצוי לעשות בליווי איש מקצוע המתמחה בעולם ההצללה ויכול לספק לכם את כל הידע המקצועי הנדרש על מנת לקבל את ההחלטה המתאימה לכם ביותר. זיכרו, מטרתכם לספק את ההצללה הטובה ביותר, את מעבר האוויר החופשי ביותר ואת העיצוב האטרקטיבי ביותר, ואיש מקצוע יוכל לסייע לכם בהשגת שלושת המטרות הללו.

למידע נוסף הודות רשתות צל מעוצבות, מוזמנים לפנות אלינו באמצעות טופס צור קשר

לפגישת היכרות ללא התחייבות