התחלה של פרויקט חדש דומה להתחלה של הרפתקה גדולה, מלאה הזדמנויות ואתגרים כאחד. בלב משימה זו, הבטחת הפרודוקטיביות והבטיחות של הצוות שלכם היא בעלת חשיבות עליונה, כאשר חדרי ספח או מבנים משלימים אשר משמשים כעזר להתנהלות השוטפת באתר הבניה, משמשים כחלק בלתי נפרד מהפרויקט. בחירת אוהל קונסטרוקציה יכול לספק לאתר הבניה את הפתרון האולטימטיבי לפעילות נוחה, יעילה ונעימה יותר.

תארו לעצמכם, בתוך ההמולה של אתר סואן, קיים “חוף מבטחים” יציב המספק מוקד עבור שלל מטרות המקדמות את ניהול הפרויקט. במאמר הנ”ל נציין את היתרונות הבולטים בשימוש באוהלי קונסטרוקציה באתר הבניה, וכמה טיפים לשיקולים שינחו אתכם לבחירה הנכונה. החל מהבנת יחסי הגומלין המכריעים של גודל ומרחב ועד עמידות בפני מזג אוויר, המאמר הנ”ל יספק לכם כמה נקודות ראות שיאפשרו לכם לקבל החלטה מושכלת ומדויקת עבור האתר הבניה שלכם. 

בחירת אוהל קונסטרוקציה 

בחירת אוהל קונסטרוקציה הנכון מהווה חלק מהותי בפרודוקטיביות, הבטיחות ותפוקת העובדים באתר. להחלטה פשוטה לכאורה זו יש השלכות מרחיקות לכת בתהליך המורכב של ניהול הבנייה. אוהל קונסטרוקציה משמש כמגן מפני אלמנטים בלתי צפויים, קירוי לחומרים וציוד, או אפילו בית מלאכה זמני, מה שהופך את בחירתו להחלטה מרכזית בתהליך התכנון והבנייה.

אבל איך לדעת מהי הבחירה הנכונה בין שלל האפשרויות הקיימות בשוק? הסוד טמון בהבנת הצרכים של פרויקט הבנייה ואילו צרכים מספקים אוהלי קונסטרוקציה שונים. ממפתח רחב, ללא עמודי תמך במרכז ועד למבנה החזק שיודע לעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. כל אלה ועוד הם בעלי קשר ישיר ליעילותו של הפרויקט לכל אורך הדרך.

בנוסף, הודות לזמני ההתקנה המהירים של אוהלי קונסטרוקציה, ניתן להעמיד לרשות אתר הבנייה אוהל תוך מספר שעות, מה שייעל את הפרויקט רבות, בעיקר כשמדובר בפרויקטים עם לו”ז צפוף המחייבים עמידה ביעדים לצד יעילות, תוך עמידה בדרישות ספציפיות בכל אתר בנייה. בהמשך מאמר זה נפרט את חוזקות השימוש באוהל קונסטרוקציה שיכולות להוות גורם קריטי ומבטיח עבור התקדמות נוחה יותר של פרויקט הבנייה.

אוהל קונסטרוקציה

הגודל של אוהל קונסטרוקציה

כשמדובר ביעילות הקשורה לעבודות הבנייה, בחירת הגודל של אוהל קונסטרוקציה מהווה פרמטר חשוב. גודל האוהל שתבחרו משפיע ישירות לא רק על היקף הפרויקט, אלא גם על קלות הפעולה של העובדים. חשוב להתאים את מידות האוהל לקנה המידה של פרויקט הבנייה כדי להבטיח תנאי עבודה אופטימליים. ניתן לייצר אוהלי קונסטרוקציה במידות מגוונות, שכל אחד מהם מתאים לסוגים שונים של פרויקטים בעלי שימושים מגוונים. החל מאוהלים קטנים, כאלה האידיאליים לעבודות תחזוקה של האתר ומשמשים כמחסן או כחלל עבודה עבור תיקונים קטנים הנדרשים לבצעם במקום, משרדי הנהלה ותפעול, פינות ישיבה לעובדים ועוד ועוד ועד אוהלי קונסטרוקציה גדולים ומאסיביים המאפשרים מרחב גדול עבור חדרי אוכל ממוזגים, מלתחות ושירותי עובדים, קירוי עבור שטחי בנייה נרחבים וכלים מאסיביים, ועוד ועוד- המגוון הוא עצום. אוהל קונסטרוקציה אחד מאפשר להימנע מאתגרים לוגיסטיים, משום שמבנה זה מודולרי ובו ניתן לקיים מספר רחב של פונקציות שימושיות.

שיקולי מזג אוויר

פרמטר נוסף שחשוב לקחת בחשבון בכל הקשור לרכישת אוהל קונסטרוקציה, הוא תנאי מזג האוויר השוררים באתר הבניה. רוב החברות שמכבדות את עצמן מספקות יריעות PVC בעלות שכבת UV, אך כן רצוי לקחת בחשבון את ייעוד האוהל וכך להתאים אותו לטובת הצרכים הנדרשים… כמו למשל, באזורים חמים בפרט ובכלל, חלונות ליצירת אוורור וזרימת אוויר בחלל. במקומות קרים, ניתן לספק פאנלים מבודדים. באזורים בהם ישנם משקעים כבדים דוגמת שלג, חשוב לקחת בחשבון עומסי שלג על גבי קונסטרוקציה.. מיקוד ותכנון נכון, יכול לייעל פלאים את ההתנהלות השוטפת באתר הבניה.רוחות, גם הן היבט שחשוב להתייחס אליו… אוהל קונסטרוקציה איכותי, עמיד ואמין יכול לעמוד ברוחות של עד 100 קמ”ש, דבר שמבחינה בטיחותית חשוב לא פחות

חשוב לדעת מה ומי יעשה שימוש באוהל בכדי לדעת אילו התאמות צריך לעשות עם האוהל טרם הגעתו לאתר.

קלות הרכבה ופירוק

בזכות העובדה שניתן לפרק ולהרכיב את האוהלים ושהם נבנים בסגמנטים, ניתן לעשות באותו האוהל שימוש שוב ושוב ולהעביר אותו מאתר בניה אחד לאתר בניה אחר.

עם אוהל קונסטרוקציה איכותי ניתן לייעל פרויקטים שונים על ידי פירוק ואחסון האוהל והתקנתו בכל אתר בניה לפי הצורך ולשנות את אורכו על פי חלקי הסגמנטים הנחוצים לכל אתר ספציפי.הודות לטכנולוגיה של אוהל קונסטרוקציה ניתנת האפשרות להקים את האוהל בזמן קצר מאוד ביחס לבניה קונבנציונלית, עוד דבר המספק יתרון משמעותי בכל הקשור בבחירת מבני ספח או מבנים משלימים לאתר הבניה.

עמידות היא המפתח

באוהלי קונסטרוקציה, עמידות היא לא רק תכונה אלא הכרח. בלב הצורך הזה עומדת ההבנה שאוהל קונסטרוקציה חייב לעמוד לא רק בפני איתני הטבע הבלתי צפויים, אלא גם בתקני בטיחות לטובת משתמשי האוהל. בחירת החומרים ממנו עשוי שלד האוהל הינו פקטור סופר חשוב, זאת בכדי לספק אוהל הניתן לפירוק והרכבה עם עמידות גבוהה, מהימנה ובטיחותית.

חשוב לדעת ולבחור אוהל קונסטרוקציה איכותי ואמין מספיק אשר יוכל לשמש את הפרויקט באופן בטיחותי ויעיל, במיוחד כשמדובר באוהל אשר מיועד להתקנה ופירוק עבור שימוש חוזר מספר פעמים ועבור שינוע שלו ממקום למקום…

אוהל קונסטרוקציה

שאלות נפוצות לגבי אוהל קונסטרוקציה 

  • באיזו תדירות יש לבדוק את בטיחות בניית האוהלים? רצוי לבדוק את האוהל באופן יסודי אחת לשנה או לאחר סופה שהתחוללה. יש לבדוק את ברגי חיבור, הקושרות והעיגונים. 
  • האם ניתן להתאים אוהלי אלומיניום לפרויקטים ספציפיים? כן, ניתן להתאים את אוהלי קונסטרוקציה לכל צורך ולייעל אותו בהתאמה מלאה לצרכים הדרושים. טווח ההתאמות שניתן לעשות עם האוהלים מגוונים מאוד- ממחסן פשוט ועד כדי אולם אירועים מפואר.
  • מהן הטעויות הנפוצות ביותר בבחירת אוהל קונסטרוקציה? הטעויות הנפוצות ביותר כוללות הערכה לא נכונה של הגודל הדרוש, התעלמות מהעובדה כי לא כל אוהלי הקונסטרוקציה בעלי אותה איכות ואותה עמידות, אי התחשבות בתנאי מזג האוויר המקומיים ובחירת אוהל שקשה להרכיב או לפרק. טעויות אלה עלולות להוביל לירידה בפרודוקטיביות ולסכנות בטיחות פוטנציאליות באתר.
  • האם משתלם לשכור אוהל קונסטרוקציה במקום לרכוש אחד? אם מדובר בשימוש חד פעמי ולתקופה קצרה, כן. אך לשימוש ארוך טווח או חוזר, רכישת אוהל עשויה להיות משתלמת יותר, במיוחד אם ניתן להשתמש באוהל למספר פרויקטים.

סידהארתא מתמחה בתכנון והקמה של אוהלי קונסטרוקציה בהתאמה אישית מאוהלים לתעשיה עד למבני יוקרה, כל זאת על פי דרישות הלקוח ולפי תנאי השטח הקיימים. חברתנו מתמחה בייצור והקמה של אוהלי אלומיניום במגוון רחב של גדלים ועיצובים שונים. כל אוהל נבנה בקפדנות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר, על מנת להבטיח את שביעות רצון הלקוח ואת בטיחות המשתתפים. פנו אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ מקצועי ופתרונות מותאמים אישית לאירוע הבא שלכם!

לפגישת היכרות ללא התחייבות

פרויקטים נבחרים

חוות מונפורטויטו - פארק גורן

אוהלי קבע חכמים ללינה ואירוח למשפחות וקבוצות

גן אירועים שורש

סגירת חורף לקבלת פנים באמצעות אוהל קבע

קניון רמות

קירוי רחבת מרכז הקניון בשטח של 1000 מ``ר