ניוזלטר מס.51

דבר המנכ”ל

מכל אחד אפשר ללמוד משהו.

כחלק מעבודתי, אני נתקל באנשים רבים, ממוצאים ותרבויות שונות, ואני חייב לציין שתמיד, לאחר שיחה או התבוננות באחר אני לומד משהו חדש או מתחדד אצלי משהו קיים.

הרעיון הוא להיות פתוח ונכון להכיל את השונה ולא למהר לשפוט, אלא להסתכל באופן נקי. זה המקום בו נהיה פתוחים יותר ללמידה אמתית.

גם אותם אנשים שלכאורה גורמים לנו לסלוד מהם- אלה שלא היינו רוצים להיות כמותם, יכולים ללמד אותנו לא מעט, ואולי אפילו יותר, כי באמצעות התחושה שאנו חווים דרכם, אנו יכולים להבין בצורה מוחשית יותר איך האדם שמולנו יכול להרגיש במידה ונתנהג באותו האופן.

החומר האנושי מלא ברבדים, ומכל שכבה אפשר ללמוד משהו, חדש, על עצמנו.

בברכה,
אחיה עפגין
מייסד
חברת סידהארתא בע”מ

סידהארתא טיפ

-מה עושים עם מתקפת מטלות?-

מתקפת מטלות היא מטרד רציני שיוצר מיסוך כבד על יכולתנו לפעול בצורה מפוכחת וממוקדת.

יש 2 פעולות שאם נעשה אותן, תיווצר הקלה שתייעל עבורנו באופן משמעותי את תפוקת העבודה שלנו:

א. להעלות על הכתב את כל המשימות שלנו.
כבר אז, עז אחת שמנמנה ועסיסית תרד לנו מהראש. וכך ראשנו יהיה פנוי למטלות עצמן ולא לדאגה שאולי נשכח איזשהו פרט חשוב.

ב. מתעדפים את המשימות.
כך נדע איזו משימה היא החשובה ביותר כרגע, ואילו משימות קשורות זו בזו. ולאט לאט עדר העזים יעלם לו 🙂

חזל”ש נעים לכולנו

חדשות ועדכונים

מתחם אירועים במלוא אדרתו!

כשאתה לא צריך לשפוך הון עתק על בניה יקרה, נשארת לך האופציה להשקיע בפרטים שחשובים לך באמת ולהצליח למנף את העסק שלך בדרך התקציבית שאתה בוחר…

דוגמה קלסית למתחם אירועים בחיפוי זכוכית המכיל בתוכו כל מה שאולם צריך…

לפרויקטים נוספים

סיפור הצלחה

“התעורר צורך לעשות הצללה נרחבת יותר לטובת הלקוחות שמגיעים לקניון. החלטנו שסידהארתא יהיה הקבלן שיעבוד איתנו.

החל מהרגע הראשון, כלה בסיום התהליך רמת האמון, השירותיות, המוצר, ההבטחות שקוימו לאורך כל הדרך, ההבנה שאנחנו לא אנשי מקצוע ודיברו איתנו בגובה העיניים…”

ענבל אברני,
מנהלת קניון “סטריט מול”
רמת ישי

לסיפורים נוספים